Momentum CRM - bättre kommunikation och nöjdare hyresgäster
En modern fastighetsförvaltning tar sin utgångspunkt i hyresgästupplevelsen. Människor ska trivas, må bra och känna sig trygga.
Med Momentum CRM får du en helhetsbild av varje hyresgäst genom hela kundresan. Så att du kan se varje individs behov och ge dem bäste tänkbara service.
Vill du som hyresvärd veta mer om hur du kommer igång med CRM i Momentum Fastighet? Boka en demo så visar vi mer.
Dina hyresgäster är på sina mobiler.
Är du?
Med Momentum CRM kan dina hyresgäster inte bara kontakta dig direkt via Mina Sidor, ni kan också föra en dialog i varje ärende. Det kan gälla en felanmälan, frågor eller synpunkter.
Alla ärenden och konversationer samlas på den gemensamma kundbilden i fastighetssystemet. På så sätt är dina kundservicemedarbetare alltid uppdaterade på det senaste och kan ge dina hyresgäster bästa tänkbara service.
För dina hyresgäster blir det enklare att nå dig och följa sina ärenden. Direkt i mobilen.
Lär känna dina hyresgäster
När dina hyresgäster kontaktar dig via Mina Sidor skickas alla ärenden direkt in i fastighetssystemet. På så sätt är dina kundservicemedarbetare alltid uppdaterade på hela kundens historik och kan ge bästa tänkbara service.
När ett ärende besvaras får hyresgästen en notis via e-post och kan direkt läsa och ställa ytterligare frågor vid behov. Eftersom hela konversationen sparas har både du och din hyresgäst samma helhetsbild.
Bättre kommunikation - nöjdare hyresgäster.